Šiais slapukais aktyvinamos pagrindinės svetainės naršymo ar prieigos funkcijos. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.
Projekte dalyvavo 19 grupės ugdytinių (5-6 m).
Puikiai parengtos užduotys padėjo lengviau vaikams suvokti, įsisąvinti sąvokas ,,kairė – dešinė’’, orientuotis erdvėje ir popieriaus lape, tobulinti lankstymo, kirpimo įgūdžius, lavinti dėmesingumą, įsiminti geometrines figūras. Daug teigiamų emocijų suteikė eiliuoti žaidimai, akies – rankos koordinacijos lavinimo užduotys. Kai kuriuos išmoktus žaidimus vaikai taiko kasdienėje veikloje (pvz. žaidimą ,,Pirmyn – atgal”).
Sunkiau sekėsi savarankiškai įvardinti atliekamus veiksmus, pakartoti žodžių junginius su prielinksniais. Kai kuriems sunkiau sekėsi tiksliai kirpti, ypač kai detalių daug. Sudėtinga buvo savaitės dienų praktinė užduotis. Grupėje yra keletą vaikų kurie maišo sąvokas skaičiai – raidės. Jūsų projektas paskatino sukurti erdvinę metodinę priemonę šioms sąvokoms įsisavinti. Manau, kad naudingos ir rašto, ir žaidybinės veiklos. Jos viena kitą papildo, yra tęstinumas. Džiugiu, kad visos veiklos vaikams patinka, o svarbiausia – matomi vaikų pasiekimai.
Dėkojame ikimokyklinio ugdymo grupės auklėtojai Rimai Šeškevičienei.