Šiais slapukais aktyvinamos pagrindinės svetainės naršymo ar prieigos funkcijos. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.
KLAIPĖDOS TAURALAUKIO PROGIMNAZIJOS
LOGOPEDĖS, SPECIALIOSIOS PEDAGOGĖS DARBO GRAFIKAS
2022–2023 M. M.
Savaitės dienos |
Specialiojo pedagogo darbo valandos |
Logopedo darbo valandos |
Tėvų konsultavimas |
I |
8.55–9.40
|
11.00-11.30 12.00-12.30 13.00–15.00 15.30–16.45 |
16.45–17.25 |
II |
8.00–9.40 12.10–13.00 |
9.55–11.40 13.00–15.00 |
————— |
III |
9.50–10.35 |
12.00–14.30 15.30–16.00 |
15.00–15.30 |
IV
|
8.00–11.45 |
12.10–14.30 15.30–16.40 |
14.30–15.30 |
V |
9.15–10.30
|
8.30–9.00 10.30–12.00 13.15–14.45 |
12.45–13.15 (Donelaičio g. 10) |
Logopedė, specialioji pedagogė (metodininkė) - Svajūnė Jakubėnienė
Kontaktai: svajune.jakubeniene@tauralaukiomokykla.lt
LOGOPEDO IR SPECIALIOJO PEDAGOGO VEIKLA
Mokyklos logopedas:
- įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus,
- nustato kalbos ir kitus kalbėjimo sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius mokykloje,
- remdamasis kalbos raidos tyrimo rezultatais, siūlo skirti specialiąją pedagoginę (logopedo) pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų kalbėjimo sutrikimų, sudaro tokių mokinių sąrašą,
- bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais, globėjais, rūpintojais, informuoja apie daromą pažangą, ugdymosi sunkumus,
- sudaro individualias, pogrupines ir grupines mokinių kalbos ugdymo programas,
- logopedinių pratybų metu lavina mokinių kalbos ir kitus kalbėjimo sutrikimus,
- šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimais;
- dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
Mokyklos specialusis pedagogas:
- atlieka pedagoginį mokinių vertinimą,
- nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą mokykloje,
- padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje/klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus,
- pataria mokytojams, kaip pritaikyti ar individualizuoti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, bendrąsias programas,